Retourneren & ruilen

Je kunt een product ruilen of retourneren als je dat binnen 14 dagen na aankoop aan onze klantenservice meldt. Je retour per email aanmelden is voldoende. Bij ruilen bestel je zelf vervolgens het juiste product.

Retour sturen is mogelijk, we hebben daarvoor wel een paar spelregels:
– Geopende en/of gebruikte producten kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggestuurd of geruild.
– Producten moeten onbeschadigd en compleet zijn en in originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten.
– Verleende kortingen, free gifts en/of niet betaalde verzendkosten worden automatisch verrekend.
– De verzendkosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening.

Verkeerd product ontvangen
Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) uiteraard voor onze rekening. Maak altijd direct een duidelijke foto en stuur deze mee in je email aan de klantenservice.

Terugbetaling
Ikheelmij Natuurlijk vergoedt alle betalingen van jouw als consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het zoals hierboven omschreven geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot je aantoont dat je het product hebt teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Ikheelmij Natuurlijk gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jouw geheel kosteloos.

Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retourneren van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar je vraag direct te beantwoorden, dat lukt niet altijd, maar je kan uiterlijk binnen één werkdag een reactie van ons verwachten.

%d bloggers liken dit: